POLITICA DE RETURNARE

 

Clientul poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 10 zile lucratoare conform O.G. 130/2000, completata de legea 51/2003, cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai in scris, la adresa de email office@kalva.ro si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 10 zile, numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri. Produsele care sunt livrate direct clientilor prin personal propriu, precum si produsele ridicate de la sediul magazinului BazarElectric nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi verificate, vizualizate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

S.C. Kalva va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport si ramburs. Clientul va comunica in scris dorinta de returnare a produselor, prin E-mail sau la adresa firmei (vezi sectiunea Contact). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, sau alte semne de uzura, de utilizare.

Sumele returnate catre client vor reprezenta strict contravaloarea produselor comandate, fara taxele de transport si ramburs si se vor efectua astfel:

-    in situatia in care clientul dispune de cont bancar, sumele conform facturii de retur se vor vira in contul indicat de client;

-    in situatia in care clientul nu dispune de un cont bancar, suma in discutie va fi achitata prin mandat postal.

Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport atat cele de expediere, cat si cele de returnare. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, semne de uzura sau de utilizare. Restituirea contravalorii produselor se efectueaza cu conditia restituirii produselor in forma in care ele au fost livrate initial. In cazul restituirii produselor, clientul va putea cere doar returnarea sumelor incasate de catre S.C. Kalva, dar nu si alte despagubiri.